Hej!
Vad kul att du är intresserad av att bli en del av oss! Följ dessa steg för att ta ett kliv djupare in i konstvärlden:

Avgiften på 300 kronor/år sätts in på föreningens postgiro 23 24 57-2 eller med Swish på nr 1236051866. Kom ihåg att skriva ditt namn på talongen eller i rutan för meddelande om du betalar via Internet.

Om du har en e-postadress är vi tacksamma om du anger den, det underlättar för oss vid utskick av information och gör att du får den snabbare! För att vi ska nå dig med information är det viktigt att vi har rätt adress i vårt medlemsregister. Meddela oss om du bytt arbetsplats.

Om du betalar årsavgiften i början av året får styrelsen bättre förutsättningar att planera för årets inköp och verksamhet. Som medlem i föreningen kan du och din familj delta i alla aktiviteter som föreningen ordnar, de flesta helt kostnadsfria.

Artes konstlotteri dras under december månad. I konstlotteriet får ungefär var sjunde medlem en vinst. Av årsavgiften används huvuddelen till inköp av konst och konsthantverk till det årliga lotteriet och en mindre del till aktiviteter av olika slag.

Värva gärna nya medlemmar, ju fler medlemmar desto fler och bättre vinster i lotteriet.

Jill Henriksson/kassör

Jill.henriksson@umu.se